كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

اولین مرواریدت مبارک گلمممممم

1393/2/9 10:13
نویسنده : نیلی
961 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود که ساعت به ساعت دست رو لثه ات می کشیدم  . منتظر رویش اولین مرواریدت بودم.

پنجشنبه 4 اردیبهشت 92 ساعت 5 عصر تو آغوشم بودی. حسب عادت دست به لثه ات کشیدم...وای خدای من یه چیز تیزی خورد به دستام.نمی دونی چقدر هیجان زده شدم.بابا  که کنار تعمیرکار کولر بود رو صدا کردم.گفتم دست به لثه اش بکش...با هیجان گفت : در اومد؟؟؟

جیزی نگفتم و فقط لبخند می زدم . اونم دست کشید...

با وجودیکه همه می دونن که دندون بالاخره در میاد اما همه پدر و مادرها از در اومدن دندون بچه هاشون خیلی خوشحال می شن.

کلی برات برنامه داشتم .کلی چیز از اینترنت دانلود کرده بودم . اما واقعا دست تنها نمیشه مهمونی گرفت.

تصمیم دارم دندونت بالاتر اومد ببرمت آتلیه و برات آش بپزم. حالا به بزرگی ات مامان رو ببخش.

دوست دارم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
9 اردیبهشت 93 18:09
واااااااااااای مبارکش باشه انقد دوست دارم زودی دندون نی نی منم در بیاد
نیلی
پاسخ
ایشالله دندون نی نی شما هم راحت در بیاد.
صبا
14 اردیبهشت 93 17:38
مرواردیش مبارک یه عکس ار این دخترکت بزار دیگه دلمون میخواد ببینمیش بعد از چند ماه خوب از عکیک چه خبر؟ ماه گردی در کار نیست؟!!
نیلی
پاسخ
صبا جون، چون اکثر مواقع با موبایل میام نمیشه عکس بذارم.ولی الام با کامپیوتر اومدم و برات عکس میذارم.ماهگرد هم کماکان برگزار می شه
زهرا
28 اردیبهشت 93 9:54
ايشالا مباركش باشه درسته يه خورده با تاخير اومدم اما هنوز تا 32 تا دندون جاي تبريك هسايشالا دندوناي محكمو سالمي براش باشن و چرخش بچرخه براش
نیلی
پاسخ
ممنون دوستم