كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

تولد سه ماهگی ات مبارک

1392/9/24 11:41
نویسنده : نیلی
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

کاملیا.گل قشنگم

امروز تولد سه ماهگیت عزیزم.از مهارت هات بگم که وقتی دستات رو می گیرم از دستام به عنوان تکیه گاه استفاده می کنی و خودت رو بلند می کنی.دستات رو مشت می کنی و پشت دستات رو ملچ و ملوچ میخوری گاهی هم انگشتات رو پیدا می کنی و میخوری.

بالاخره شیر رو از شیشه خوردی و این ثابت کرد که مامان از تو لجباز ترمشغول تلفن....دیگه خیالم راحت تر شده از اینکه پیش پرستار می مونی.

دیشب خیلی گریه کردی .تا 1 بامداد و من متوجه نشدم برای چی گریه می کردی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

امشب حتما بابا برات یه کیک کوچولو می خره.کوچولو برای اینکه هم مامان و هم بابا تو رژیم هستیمنگران

جمعه یعنی دو روز پیش با دوستامون ناهار رفتیم ساحل.در واقع اولین پیک نیک ساحل تو بود...اما از این به بعد بیشتر می برمت.هوا خیلی خوبه و باید استفاده کرد.

.

.

.

عزیزم وقتی میام سر کار خیلی دلتنگت می شم.هر چند کارام تو شرکت زیاده و این باعث می شه گذر زمان رو کمتر حس کنم..........

عزیز دلم خیلی دوست دارم.خیلی زیاد

قد و وزن سه ماهگیت رو هنوز نمی دونم.بعدا برات می نویسم.ولی خدا رو شکر تپلی هستی و قد بلند....

 

پسندها (1)

نظرات (3)

صبا
24 آذر 92 13:45
ای جان چه مامان دلتنگی پس شما شمال هستید که رفتید ساحل برعکس اینجا ما پیچ بخاریمون تا آخر زیاده
نیلی
پاسخ
صبا جون الان شمالم که نمیشه رفت ساحل اونجا هم خیلی سرد....... من جنوبم.منظورم سواحل ماسه اس خلیج نیلگون فارس بود.جات خالی
صبا
29 آذر 92 13:40
جدی شما جنوبین! ای بابا ما هر وقت اسم دریا میاد یاد دریای شمال میفتیم خوب راست میگین بر عکسش هم اون ور دریا هست ای بابا خوش به حالتون پس ماهی و اینا هم که اونجا فراوون تازه و قطعا سالم ما اینجا ماهی کم میخوریم با تردید میخریم و با تردید میخوریم !! خوش بگذره بهتون و خوش به حالتون
نیلی
پاسخ
عزیزم من اصلا شمالیم و از سواحل دریای خزر اما الان جنوب زندگی می کنیم اما ماهی کم میخوریم
صبا
8 دی 92 9:31
سلام چه جالب اهل دریایی اون سر ایران این سر ایران هم نزدیک دریا بابا خوش به حالت