كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

دو ماه و نوزده روزگی گلممممممممم

1392/9/16 10:21
نویسنده : نیلی
901 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم،کاملیا

از اول آذر برات پرستار گرفتیم که از صبح تا ظهر میاد.میخواستم بهت عادت کنه تا وقتی مامان میرم سر کار اذیت نشی.اما افسوس که سر سهل انگاری مامان تو شیشه شیر رو دیگه نگرفتی.اصلا فکرش رو هم نمی کردم اگه بهت چند روز ندم دیگه نگیری.

امروز دو هفته است که داریم باهات کار میکنم که بگیری اما نشد که نشد.............

خیلی هر دومون اذیت شدیم.کاش شیشه رو می گرفتی اینجوری هر دومون راحت تر بودیم.البته فقط میخواستم یه وعده در روز بهت شیر خشک بدم ،اما نگرفتی.............

الان 10 روز ی میشه که آقا می گی،یعنی اونقدر بابا و پرستارت باهات کار کردن که وقتی می گن آقا تو هم بعدش می گی...........

دیروز ١٥ شهریور رفتیم زمین تنیس وبرای تماشای بازی بابا،نمی دونم تو هم مثل بابا به ورزش علاقه داری یا نه.امیدوارم داشته باشی چون برای بابا خیلی مهم.کاش از این  جهت به مامان نری که اصلا اهل ورزش نیستم.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صبا
20 آذر 92 9:18
خدا حفظش کنه این وسیله که دخترتون توشه اسمش چیه؟ خیلی قشنگه میشه قیمتش رو هم بگید مرسی عزیزم این تشک بازی .من فکر کنم حدود 130 خریدم.ولی در مجموع قیمتش همین حدوداست.بچه رو می خوابونی اونجا و با آویزهای روش سرگرم می شه.خودمم وقتی میخوام باهاش بازی کنم میذارمش اونجا.کلا به درد میخوره