كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

تجربه من راجع به ادرار سوختگی نوزاد

1392/8/24 13:11
نویسنده : نیلی
1,247 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی از بیمارستان به خونه اومدیم دیدیم متاسفانه پای کاملیا دچار سوختگی شده.

از همون روز درگیر درمانش شدم و هر راهی رو امتحان کردم.

اولش کرم موستلا رو زدم برای چند روز و برای ساعت ها بازش گذاشتم اما متاسفانه تاثیری نداشت.

بعدش یک کرم ایرانی باتیوپ سبز رنگ که عصاره بابونه حنا بود استفاده کردم.اونم بی نتیجه بود.

تو آفتاب باز گذاشتم.کالاندولا مالیدم و هیچ نتیجه  مثبتی حاصل نشد..........

تااینکه خیلی اتفاقی روغن ماساژ فیروز رو مالیدم.بعد یک بار استفاده کردم دیدم خیلی بهتر شده و بعد چند بار استفاده کردن پای بچه ام کاملا خوب شد.

حالا کرم موستلا رو خیلی گرون بود رو کنار گذاشتم و بعد هر بار تعویض روغن فیروز می زنم و البته هر دفعه پی پی کنه با آب می شورم و سعی می کنم کمتر از دستمال مرطوب استفاده کنم.

البته اینم بگم که اول از پمپرز استفاده می کردم و اوی بی بی رو هم امتحان کردم.

الان از مای بی بی تو خونه و پمبرز برای بیرون رفتن استفاده می کنم.

امیدوارم این تجربه من به درد کسی بخوره.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
6 دی 92 19:20
سلام عزیزم اسمتو نمیدونم اما میدونم مامان کاملیا هستی منم دوست دارم اسم دخترمو کاملیا بزارم من تنبلی تخمدان دارم الان اومدم و مطالبتو خوندم فردا میرم یک کیسه پیازو یک شل عرق رازیانه میخرم میخورم واسم دعا کن که کاملیای منم به زودی به دنیا بیاد قربونت اگه بیای به وب من خوشحال میشم http://www.love-fun.blogfa.com/ فعلنه دوستم