كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هفته24

1392/3/14 17:58
نویسنده : نیلی
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

با خودم فکر می کنم که این 8 کاندیدای ریاست جمهوری هیچ برنامه ای برای مامان های استراحتی ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

آخه نامردا دیشمون رو برای چی جمع کردین؟ف ی ل ت ر شکن رو چرا بستین؟سرعت اینترنت رو چرا کم کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

حالا من چی کار کنم؟میگین کتاب بخونم؟خوب چقدر؟موسیقی گوش بدم؟دعا بخونم؟قرآن بخونم؟؟؟؟؟

 

خیلی کارا میشه کرد کاش همتش رو داشتم.می دونم بعد ها که دوباره باید 6 صبح پاشم و تا بوق سگ بدوام حسرت این روزها رو میخورم .چه کنم که همتش نیست که نیست................

 

تنها کار مفیدم مطالعه در مورد بچه داری و کودکیاری.....است.یه مدت زبان میخوندم که ول شد.

 

چقدر تنبل شدممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زوزی
12 تیر 92 18:54
سلام عزیزم



خیلی دوست دارم هر چه زودتر طعم شیرین و وصف نشدنی مادر شدن رو بچشم. خوش به حالت.....



از بیکاری گله کرده بودی. من چند تا پشنهاد دارم که خودم بعضی وقتا بهشون فکر میکنم. خرید سیسمونی و کتاب و یا همه چیزایی که مربوط به بچه هاست. سپری کردن اوقات فراغت با کسایی که هم سن خودت هستن و باردارن. عکس گرفتن از خودت در حالت های مختلف و توضیح زیر عکسا و درست کردن یه آلبوم خاص از دوران بارداری خودت. تهییه یه دفترچه خاطرات و ثبت احساساتت نسبت به نی نی که تو شکمته. تمرین درست کردن و تزیین غذاهایی که بچه ها خیلی دوست دارن. خیاطی یا تکه دوزی یا تهیه کارت پستال واسه نی نی. هر روز سعی کن چند ساعتی رو فقط برای نی نی وقت بذاری و باهاش حرف بزنی. یه نهال بکار تا وقتی کوچولوت بزرگ شد خودش بهش رسیدگی کنه و آبش بده....



خیلی کارای دیگه هست که الان فرصت نمی شه بنویسم اما خدا کنه خوشت اومده باشه دوست خوب



در پناه خدا باشی



روزات یاسمنی







مرسی عزیزم که اینقدر با حوصله برام نوشتین.پیشنهاداتون عالی بود.