كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

هفته 20-دخترم زندگی من

1392/2/21 20:16
نویسنده : نیلی
2,244 بازدید
اشتراک گذاری

دختر من

می دونی که فکرش هم نمی کردم.تو دنیای منی،آرزوهای تحقق نیافته من.

تو کودکی منی.تو فرصت دوباره منی برای جبران همه چیز.در تو جبران حسرت های گذشته رو می بینم.

خیلی حرف باهات دارم.حرفهایی که سالهاست تو دلم تلنبار شده.

نمی دونی چقدر خوشحالم.

دخترکم میخوام از کودکیت لذت ببری،شاد باشی،رها باشی.

همه برنامه هام در راستای هر چه شادتر بودت توا.نه یادگیری چهار تا حرف و عدد و ............

به نظرم این آموزشها مسخره میاد.تو باید لذت ببری از کودکی که کوتاهترین دوران زندگیت.

دوست دارم رها بازی کنی ،نقاشی کنی،موسیقی گوش بدی،شنا کنی،برقصی.......

دوست دارم عزیزممممممممممممممممممممممم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

طیبه
23 اردیبهشت 92 10:29
ای جونم یه دخمل داریم شاه ندارهههههههههههههه هورا مبارکه نیلی جونم سلامت باشه همیشه
سارا
29 اردیبهشت 92 12:50
سلام عزیزم حالتون خوبه انشالله که حال نی نیتم خوب باشه فکر کنم منو یادتون هست یکی دوبار بهتون پیام گذاشته بودم منم بعد 9سال حامله شدم بعد بخاطر مشکلی که جنین داشت تو 21 هفته سقطش کریم الان به لطف خداوند بزرگ بعد از 12 سال دوباره حامله شدم دیروز رفتیم سونو دکتر گفت رحمت خوبه ولی بخاطره اینکه راحت باشی سرکلازت کنم ما هم قبول کردیم ولی خیلی میترسم شما خیلی درد کشیدی؟البته ازمایش سندروم دادیم بخاگره سالمیش انشالله بعد اون میرم عمل بیشتر هم بخاطره جواب ازمایشه نکرانم تو را خدا دعام کن و اگه میشه توضیح بدیت در ضمن با شوهرم هم فامیل نیستیم میشه جواب خوب باشه جنین مشکلی نداشته باشه؟




عزیزم چرا نگرانی.عملش سرکلاژ که اصلا سخت نیست.هیچی متوجه نمی شی.در مورد آزمایشم نگران نباش.برای محکم کاریه.سعی کن به خودت فشار نیاری.مراقب خودت باش


سارا 91
1 خرداد 92 20:10
سلامممممممممممممم نیلی جون خوبی عزیزمممممممممممممممم وای فدات شم چقدر زود هفته 20 شد ایشاله که دختر گلت صحیح و سالم بیاد بغلت


سارا جون ولی برای من خیلی کند میگذره...کی میشه بشه 38...........
افسانه مامي پارمين
2 خرداد 92 13:22
نيلي جونم ، تبريك ميگم . خيلي خوشحال شدم كه فهميدم ني ني دختره . ايشالله سالم به دنيا بياد و سايه تو و باباش هميشه بالا سرش باشه. دختـــــــــر خيلي خيلي خوبه .


مرسی عزیزمممممممممممممممم
سارا
3 خرداد 92 8:39
سلام مرسی از توضیح خوبتون عزیزم راستی شما بعد عمل چند روز استراحت کردین الان میتونین کارهای سبک خونه را انجام بدین با ماشین هم جایی میرین؟


عزیزم تو وبلاگ خاطرات سرکلاژ رو مفصل توضیح دادم.من یه هفته فقط دستشویی رفتم و بعد از اون کارهای سبک خونه رو انجام میدم.البته در فواصل مشخص.مثلا تمام کارها رو با هم انجام نمیدم.بیشتر از 15 دقیقه سر پا نمی مونم.هفته ای یکی دو بار بیرون میرم ولی پیاده روی نمی کنم.فروشگاه هم میرم گاهی.در کل به خودم فشار نمیارم
سارا
4 خرداد 92 17:31
عزیزم بازم مرسی از توضیحات خوبتون خدا دخمل نازتو برات نگه داره فدات شم