كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

هفته11-صدای قلب با گوشی

1391/12/13 7:31
نویسنده : نیلی
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلکم

الان اندازه یه آلو بخارایی ،شایدم بزرگتر.کوچولوی مامان حالم یه چند روزیه یه کم بهتره خدا کنه تهوع های شدید بر نگرده.

دیروز رفتم دکتر.خانوم دکتر مهربون گفت بخواب تا صدای قلب بچت رو بشنویم اما مگه پیدا می شدی.استرس نداشتم مطمئن بودم هستی.شایدم یه ربع دنبالت گشت تا بالاخره پایین نافم پیدات کرد.چشمام پر اشک شد .خانوم دکتر گفت میشنوی منم با اشاره سر جواب مثبت دادم در حالی که از چشمام اشک جاری بود.

خدایا کودکم رو به من ببخش......................

خاله مرجان و پسر خاله هات 23 اسفند میاین پیشمون.خیلی خوشحالم از تنهایی در میام.

هر چند طفلی بابایی خیلی بهم می رسه و با وجود کار زیاد بیرون ، تو خونه هم بیشتر کارها رو انجام میده.

راستی از یه اسم مامانی خوشش اومده "کیامهر" قشنگه نه؟اما بابایی نظری نداره میگه از اینکه کیا صداش کنن دوست ندارم.ولی من اشکالی در اینکه کیا صدات کنن نمیبینم.

تا ببینیم قسمت چی میشه.

دوستت دارم به اندازه تمام دنیا.عشق من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)