كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

غنچه امید مادر , باز شو

1391/10/10 9:26
نویسنده : نیلی
1,926 بازدید
اشتراک گذاری

غنچه امید مادر , باز شو

چون سرودی ناب, در من ساز شو

تا ز ماه و مهر , بالاتر شوم

حس کنم بوی تو را , مادر شوم

غنچه امید مادر , باز شو

چون سرودی ناب, در من ساز شو

تا فدایت من شوم روز و چه شب

تا بمیرم گر ببینم بر تو تب

غنچه امید مادر , باز شو

چون سرودی ناب, در من ساز شو

تا بخندی , هرچه غم باشد چو باد

رفته و مامان و بابا شادِ شاد

غنچه امید مادر , باز شو

چون سرودی ناب, در من ساز شو

تا شود پیراهن از بهترت چه زود

کوچک و لبریز , ذوق من چو رود

غنچه امید مادر , باز شو

چون سرودی ناب, در من ساز شو

تا من و تو منتظر , بابا رسد

صوت خوب خنده تا هرجا رسد

غنچه امید مادر , باز شو

چون سرودی ناب, در من ساز شو

تا شوی روزی بزرگ و پر ثمر

افتخار مادر و عمر پدر

شاعر شعر فاطمه مامان سانيار و آرسين نويسنده وبلاگ sanimamani.niniweblog.com هست 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهديس
10 دی 91 10:00
نيلي جون آينده تو رو با نيني ها ميبينم
ميدونم كه به زودي نتيجه ميگيري و خدا بهترين ها رو بهت هديه ميده ميدونم


ممنونم مهدیسم
منم تو رو با نی نی میبینم چرا که نه!؟
مامان تنها
17 دی 91 9:21
سلام عزیزم میخواستم دوباره برا ای وی اف اقدام کنم ولی متاسفانه وزنم زیاده میخواستم یکم وزنمو کم کنم میشه کمکم کنی اعتماد به نفسم کمه ممنون میشم اگه راهنماییم کنی؟ دوست خوبم؟


عزیزم توکلت به خدا باشه و هیچ چی به اندازه آرامش داشتن و توکل به خدا نمی تونه کمکت کنه ای وی اف هم وسیله است.کارت رو به خدا واگذار کن و مطمئن باش خدا جوابت رو میده.
فاطمه مامان سانيار و آرسين
24 فروردین 94 8:51
سلام مامان عزيز وبلاگ زيبايي دارين شعري كه براي دخمل گلتون نوشتين رو من وقتي باردار بودم براي ني ني تو دلم سرودم خوشحالم كه شما هم از اين شعر خوشتون اومده خواهش ميكنم به رسم امانت پايين شعر بنويسيد كه شاعر شعر فاطمه مامان سانيار و آرسين نويسنده وبلاگ sanimamani.niniweblog.com هست ازتون ممنونم موفق باشيد