كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

آخ عزيزانم كجا من گم شدم

1397/10/17 11:39
نویسنده : نیلی
528 بازدید
اشتراک گذاری
آخ عزيزانممممممممم
آخ كامليا جانمممممممم
آخركيامهرمممممممممم
آخ كه چقدر فاصله افتاد تو نوشته هام
آخ كه روزها از دستم رفت
آخ كه روزنگارم ثبت نشد
آخ كه لحظات بالندگي ات از دستم رفت
آخ آخ آخ
كيامهرم ١٨ماهگي ات مبارك،شاه مهربان من،شيرين من،مرد من،مهربان من
كامليا ي من روزهاي پيش دبستاني ات رو ثبت نكردم ،ورودت به مدرسه،لباس فرم ،بيدار باش صبحگاهي،عزيزم،گل قشنگم
چرا ،كجا تو خودم گم شدم،كجا نوشتن براي شما از اولويت هام خارج شد
كجا عزيزانمممممممممم
چقدر حرف دارم
كودكان من
عزيزان من
قول ميدم بنويسم
مرتب مرتب هر چند كوتاه

آخ كه كجا گم شدم
/
پسندها (5)

نظرات (1)

مامانمامان
17 دی 97 21:45
اشکال نداره قطعا ازکنارشون بودن بیشتر لذت بردین.ثبت خاطرات بخشیه از زندگیه نه همش