كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

اولین مسافرت کیامهر

1397/3/19 10:28
نویسنده : نیلی

برای تعطیلات نیمه خرداد که امسال مقارن بود با شب های احیا بصورت خیلی ناگهانی تصمیم گرفتم که یه سفری بریم.با داشتن دو بچه و نداشتن ماشین در سرزمین اصلی و پروازهای موجود که مرتب هر روز داشته باشه به اصفهان رسیدم.به سختی همسر رو راضی کردم و بلیط و هتل رو رزرو کردیم و دوشنبه عصر ساعت 5 رفتیم اصفهان.

هتل عباسی بی نهایت زیبا بود.اما با وجود بچه ها سفر سفر راحتی نبود اما سعی کردیم به اندازه ظرفیت خودمون لذت ببریم.

شب اول فقط شام خوردیم و خوابیدیم

فرداش صبح رفتیم نقش جهان و خرید از بازار صنایع دستی

عصر کلیسای وانک رو دیدیم

متاسفانه به خلطر تعطیلات همه جاهای آثار باستانی تعطیل بود

شام رو تو رستوران باغ شب نشین خوردیم

روز دوم هم باز همه جا تعطیل بود و باز هم رفتیم نقش جهان و دور دور کردیم شام هم بریونی خوردیم

روز سوم که روز آخر سفر بود صبح رفتیم باغ گل ها و بعدش چهل ستون رو دیدیم و از اونجا رفتیم فرودگاه

پرواز برگشت متاسفانه 6 ساعت تاخیر داشت.

کیامهر تو سفر بی اشتها بود و دو سه بار هم بالا آورد.کلا بچه این سنی تو سفر اذیت میشه.اما کاملیا خدا رو شکر سرحال بود.اشتهاش هم خوب بود.

کاملیا رو که از بیرون می بینم از اینکه هر جا سریع برای خودش دوست پیدا می کنه و خوش می گذرونه و سرحال خوشحالم می کنه.

در کل با وجود اینکه سفربا بچه سخت اما تصمیم گرفتم از این بعد بیشتر سفر بریم.زندگی تو جزیره واقعا یکنواخت.دیگه بعد از 11 سال یه کم خسته شدم.باید برنامه ریزی کنیم بیشتر بریم اون ور.