كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

کاملیا دختر مستقل من

1397/2/19 10:24
نویسنده : نیلی
516 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم کاملیا گل قشنگم

مامان هفته دومی که میام سر کار . و تو دختر قوی و مستقل من تو خونه می مونی تا بابا ساعت حدود 9:30 بیاد دنبالت و ببرت فان کلاب.

وقتی بیدار میشی بهم زنگ می زنی و من عاشق شنیدن صدای ناز و قشنگ ات هستم وقتی صدام می کنی مامان....

کوچولوی مو فرفری من نمی دونی چقدر دوستت دارم.بهت افتخار می کنم.قوی و مستقل هستی و البته لجبازززززززززززززز

این روزها به هممون سخت می گذره.متاسفم که گاهی صدام رو برات بلند می کنم.منو ببخش.می خوام اینو بدونی که من بزرگ ترین هدفم تو زندگی شادی و سلامتی و پیروزی شماست.اگر زمانی عصبی میشم، منو ببخش.شرایط با داشتن دو تا بچه کوچیک و غریب و دست تنها واقعا سخت.

تو قلب منی.وجود منی.عمر منی.این روزها بیشتر از گذشته در آغوش می گیرمت.حس می کنم کم کم داری بزرگ میشی.جدا شدنت از آغوشم دلم رو پر از غصه می کنه.می خوام یه دل سیر بغلت کنم.بوس ات کنم.

این روزها در حال تحقیق و بررسی یه پیش دبستانی خوبم برات.امیدوارم که بهترین مسیر برات باز بشه.

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 10:55
گل