كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

هفته 17 تمام

1395/10/25 9:51
نویسنده : نیلی
549 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکممممممممممممممممم.

تو سونوی هفته 15 فهمیدیم که تو یه پسر کاکل زری هستی.اول اش کاملیا خیلی ناراحت شد چون دلش یه خواهر می خواست...اما الان دوستت داره و مدام شکمم رو بوس می کنه و منتطر به دنیا بیای.خدا شکر که ایندفعه نیازی به سرکلاژ نداشتم و فعلا همه چی خوب پیش می گذره و البته این بار من صبورتر هستم و در برابر تهوع ها و سردردها و ...تحمل بیشتری دارم.

برای همه چیز خدا رو شاکرم.برای بودن شماها(همسرم و دخترم و پسرم)....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق افشار
3 بهمن 95 10:03
سلام دوست عزیزم.من هم درشرایطی ناگهانی مجبور به استراحت مطلق شدم.به خاطر عدم کفایت سرویکس الانم با چشم سفیدی درماه دوم بارداری هستم و دعامیکنم مثل شما دوباره دچار استراحت نشم و تشخیص دکتر الکی بوده باشه.به خاطر پسرکوچولوتون تبریک میگم.خوشحال میشم باهم باشیم و ازتجربه های هم استفاده کنیم.
نیلی
پاسخ
ایشالله نیازی به سرکلاژ نداشته باشی.من تو بارداری دخترم به خاطر کوتاه بودن طول سرویکس و سابقه یه زایمان زودرس سرکلاژ شدم.اما این بار طول سرویکس ام خوب بود.ولی در کل سرکلاژ چیز خاصی نیست.نگران نباش
َشقایق افشار
5 بهمن 95 9:39
علت اینکه باراول سرکلاژ شدین چی بود دوست عزیز؟
نیلی
پاسخ
برات نوشتم تو کامنت قبلی