كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

صورتی آبی

1391/5/10 17:49
نویسنده : نیلی
1,723 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از اون روزهایی که دلم میخواد زار بزنم،آخه چرا صورت یآبی من به دنیا نیومدن

خدایا بچه هام و از دست دادم دلم خیلی شکسته

چرااااااااااااااااااااااااااااااا؟چرا اینجوری شد؟هنوزم هم دارم هفته های بارداریم رو میشمرم

چقدر حیف شد،دخترم پسرم

همه چی چقدر خوب بود،چرا اینجوری شد؟کاش میتونستم جیغ بزنم

امروز دلم تنگه

فردا نیمه شعبانه......جشن تولد امام زمان.......بچه هام رو بهم برگردون....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ملی
14 تیر 91 17:41
وای چقدر جالب منم یک دوقلو سقط کردم و حالا یک دختر دارم ان شا الله از تو
ملی
14 تیر 91 20:05
عزیزم اصلا ناراحت نباش. من میوم داشتم باعث شد دو قلوهام سقط بشند ولی دوباره از خدا خواستم و اون هم بهم یک دختر خوشگل داد. تو هم از خدا بخواه ناامیدت نمیکنه مطمئنم
نایسل
16 تیر 91 13:41
عزیز دلم حس میکنم خیلی غمگین هستی دلم میگیره اینجوری اینقدر غصه نخور خدابزرگه عزیز دلم صلاحش این بوده منم تججربه شو دارم باید باهش کنار بیای...
مامان تنها
18 تیر 91 18:06
سلام عزیزم خوبی خدا بهت صبربده منم یه 6ماهه سقط کرده با ایوای حامله شده بودم این ماهم ای وی اف شدم ولی رفتم تست دادم منفی بود دوباره یه ماهه دیگه میخوام برم به خدا توگل کن عزیزخدا بزرگه.میشه جوابمو بدی با چه عملی حامله شده بودی ممنون گلم منتظره جوابتم


عزيزم من ماه دوم اقدام كلوميفن خوردم اما چون سركلاژ نشدم نموندن ايشا...زود مامان ميشي و اينبار نيني تو دلت ميمونه و تكون نميخوره
مامان الی
19 تیر 91 13:00
نیلی جونم سلام
خوبی
نمی دونم چی نوشتی ولی بدون همیشه به یادتم و دعات می کنم
بوسسسسسس


مرسی عزیزم
ایشا... نی نی تو هم صحیح و سالم دنیا بیاد
منم به یادتونم
بوووووووووووووووس
مامان تنها
22 تیر 91 13:18
سلام عزیزم ممنون از لطفت منظورو اینه شما ای وی اف شده اید؟


نه عزیزم فقط یه دوره کلومیفن خوردم