كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

یه قدم به جلو

1394/8/28 9:22
نویسنده : نیلی
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم تست پاپ اسمیر و آزمایش کلی دادم برای اقدام به بارداری

مونده کار دندون که خودش پروژه پیچیده ای

عکس از فک که تمام عصب ها توش باشه تا مثل دفعه قبل اسیر نشم.

چقدر استرس دارم

استرس همراه با شوق

فعلا شهامت اش نیومده،شاید ماه بعد،بعدتر،بعدتررررررر

کوچولوی نازم

این رو بدون

برای تو هم به اندازه اومدن کاملیا شوق و ذوق دارم

پسندها (2)

نظرات (4)

فرزانه مامان علی اکبر
30 آبان 94 4:34
سلام نیلی جان خییییلی خوشحالم از اینکه داری به بچه دوم فکر میکنی یادش بخیر دوسال پیش چه دردودل هایی توی کلوپ داشتیم دلم میخواد باشما در ارتباط باشم من همیشه خواننده خاموش شما هستم اگه ایرادی نداره برام پیام بذارین مایل بودین بهم شماره بدیم تا توی تلگرام در ارتباط باشیم منم هم استانی شنام نوشهر البته الان اومدم اراک زندگی میکنم
نیلی
پاسخ
عزیزم می خواستم بیام تو وبلاگ تا برات شماره بذارم ولی لینک وبلاک کار نکرد.میشه تو خصوصی برام شماره بزاری ؟
مامان ساناز
30 آبان 94 9:32
سلام خیلی کار خوبی میکنید بچه دوم هم خیلی شیرینه
نیلی
پاسخ
مرسی دوستم
صبا
16 آذر 94 10:53
سلام خدا رو شکر خدا رو شکر
مامان سها و سارا
9 دی 94 10:08
آفرین ...
نیلی
پاسخ