كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

آرزو

1393/9/26 11:10
نویسنده : نیلی
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

آرزو دارم

آخر شب وقتی می خوابم..........

ظرف ها شسته باشه

لباس ها مرتب تو قفسه چیده شده باشه

حموم و دستشویی تمیز باشه

اسباب بازی ها جمع شده باشه

لباس کثیف تو سبد لباس ها نباشه

ظرف های شسته شده تو کابینت مرتب چیده شده باشه

ناهار فردا آماده باشه

.

.

.

هرچندددددددددددددددددد

آرزو بر مامان ها عیب نیستتتتتتتتتتتگیج

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان کوثر
26 آذر 93 11:40
عزیززززززززم سخت نگیر همین زندگی الانت هم آرزوی خیلی هاست و مهمتر این که بعدها خودت براش دلتنگ میشی، ثانیه ثانیه اش رو فقط خواستم بگم همدرد داری، نمیدونم زیاد یا کم، ولی من یکی که پایه ام
نیلی
پاسخ
دقیقا درست می گی.من همیشه دعا می کنم ایشالله همه شوهری داشته باشن که گاهی باهاش دعوا کنن.بچه داشته باشن که خسته اش کنه.غذایی داشته باشن که ظرف هاشون کثیف بشه......
مامان زهرا
26 آذر 93 12:48
آخيييييييييييييي نيلي جون چقد آرزو هامون شبيه همه اينا برا يه خانم كارمند تقريبا آرزوي محاله مخصوصا وقتي اون خانم مامانم باشهژ ولي آرزو بر جوانان عيب نيس, از شوخي گذشته ايشالا دخترت كه بزرگتر شد به بخشي از آرزوهات ميرسي عزيزم
نیلی
پاسخ
ممنون زهرا جون.اما وقتی دخترم یه کم از آب و گل در بیاد دومی میاد و اوضاع قطعا بدتر بشه.ولی خدا رو شکر راضیم.
مامان سها و سارا
27 آذر 93 13:07
سلاااااااام من اومدم شرمنده شما یکی زیاد هستم دلم هم تنگ شده خب ... ایشالا آرزوهات هم برآورده میشه
نیلی
پاسخ
عزیزم خدا رو شکر که برگشتی.چرا شرمنده عزیزم.می دونستم حسابی درگیری
مریم
27 آذر 93 19:30
یعنی میشه؟!؟!؟!؟!؟ ولی با مامان کوثر موافقم!
نیلی
پاسخ
فرزانه مامان علی اکبر
27 آذر 93 20:26
نیلی جووووووون خواب شب کاملیا چطوره منظورم اینه شب چندبار بیدار میشه
نیلی
پاسخ
عزیزم من تقریبا 2 هفته ای میشه که شیر شبانه کاملیا رو ترک دادم.خیلی خیلی بهتر شده.یه بار 2 شب بیدار میشه و آب بهش میدم و نقی می زنه و می خوابه.بعد تا 6 که شیر می دم بهش.قبلش تا صبح یک ساعت به یکی ساعت بیدار می شد.
صبا
28 آذر 93 21:59
سلام ای جیگر خودت و آرزوت رو خیلی قشنگ بود راستی این زندگی بریز بپاشی که برا مامان ها بچه ها درست مکنن آرزوی منه عاشق اسباب بازی های به هم ریخته وسط خونه زندگی عاشق کاغذ مداد رنگی عاشق خرت و پرت هایی که خراب میکنن و دست و دستگیره همه وسیله ها رو میکنن آرزوی اینکه کابینت خونمون دستگیره نداشته باشه از دست قابلامه در آوردن های وروجک مامان کاملیا خوش به حالت
نیلی
پاسخ
عزیزم ایشالله خیلی زود به همه آرزوهات می رسی.درک می کنم عزیزم.برات دعا می کنم اگه قابل باشم
مامان میم
30 آذر 93 23:09
الهی این آرزو و درد مشترک را ختم به خیر بفرما الهی به این مادران سر گشته را نجاتی عطا بفرما
نیلی
پاسخ
الهی آمین عزیزم
فرزانه مامان علی اکبر
1 دی 93 18:39
نیلی جون ببخشید بازم میپرسم موقعی که از شیر شب گرفتیش گریه میکرد رو پا میخوابوندیش لطفا راهنماییم کن منم موفق شم
نیلی
پاسخ
عزیزم روند سختی داره اما نتیجه اش شیرین.اول از همه اینکه خودت رو برای چند شب بدخوابی و گریه آماده کن،البته من چون قبلش هم تا صبح بیدرا بودم و ساعت به ساعت شیر می دادم،راحت تحمل کردم.شب اول خیلی گریه می کنه.مثلا اگه شما هر ساعت شیر میدی،شب وال بعد از اینکه یه ساعتی گریه کرد بهش شیر بده.بعدش دوباره بیدار شد دیگه نده .نصف شب های قبل بهش شیر بده.رو پا بخوابونش.پشتش رو ماساژ بده و ..اما باهاش حرف نزن.بغل کن راه برو و ...شب بعد فاصله رو بیشتر کن و مطمئن باش شب بعد گریه هاش کتر و فاصله بیدار شدنش بیشتر میشه.اما هنوز گریه می کنه.به همین ترتیت سعی کن کمتر تسلیم بشی.کاملیا بعد 4-5 شب 12 شب می خورد و تا 6 صبح می خوابید.باورم نمی شد.انگار آزاد شدم.چون واقعا تا صبح نمی خوابیدم.ضمنا می تونی بهش آب بدی با این لیوارن های آب خوری یا شیشه شیر.اولش مقاومت می کنه و نمی خوره اما بعد می خوره.تو شب های بعد وقتی بیدار شد کمی آب بده و بذار بخوابه. ایشالله موفق باشی خبرش رو بده.تحت تاثیر حرف های دیگران قرار نگیر.اینم هم به نفع تو و هم پسرتبرای دوندوناش و خواب راحتش و استراحت معده اش بهتر که شیر نخوره.
صبا
4 دی 93 14:23
سلام مرسی مامان کاملیا منتظر استجابت دعات میمونم امضا یک دختره خسته
مامان سها و سارا
5 دی 93 20:57
سلام خانواده شاد آپدیته میاین دیگه؟؟/
نیلی
پاسخ
حتما