كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

دلم بی صبرانه تو رو می خواد

1393/8/11 10:02
نویسنده : نیلی
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند دومم

می خوام این و بدونی تو کش و قوس بزرگ شدن کاملیا،تو سختی هاش،شب بیداری هاش،گریه هاش،پوشک و دندون و بد غذایی و ....دلم بی صبرانه تو رو می خواد.دارم روزها رو می شمرم تا کاملیا بزرگ تر بشه و بتونم تو رو داشته باشم .

می خوام این رو بدونی تو میای نه برای اینکه کاملیا تنها نباشه ، نه برای اینکه دلم بخواد یه پسر داشته باشم ، نه برای اینکه با داشتن یه فرزند احساس خطر کنم...

تو میای برای اینکه می خوامتتتتتتتت با ذره ذره وجودم.می دونم دنیا به تو نیاز داره ، جای تو با هیچ چی پر نمیشه جز با وجود خودت.........

از الان دوست دارممممممممممممم،فرزندم

پسندها (4)

نظرات (10)

مامانی
11 آبان 93 10:20
آینده نگریت ستودنی است
نیلی
پاسخ
زهرا
11 آبان 93 11:17
ايشششششششششششششالا نيلي جونم. مباركه از همين حالا چون از قديم گفتن نيت برابر عملهايشالا خدا هر وقت خواستين يه پسر سالمو صالحو خوشگل مثل كامليا جون بهتون هديه بده عزيزم
نیلی
پاسخ
پسر و دخترش فرقی نداره.ممنون از دعای خوبت
ناهيد
11 آبان 93 19:20
چقدر عاشق اين پست شدم ارزو ميكنم خدا به تو فرزنداني نيك همان طور كه ارزو كردي عطا كند
نیلی
پاسخ
ممنون عزیزم
مریم
14 آبان 93 21:42
مریم
14 آبان 93 21:44
آغا می خوام یه اعتراف بکنم!!! چن وقتیه که بچه دوم عین یه خوره به جونم افتاده ولی به شوهری هنوز چیزی نگفتم. بچم تازه رفته تو 8 ماه. انقد بغلی که دستمو یه بار گچ گرفتم, بد خوابی و بد غذاییشم که به قول تو بماند... خواستم بگم منم بعععععععععععععععععله
نیلی
پاسخ
پس ایشاله با هم اقدام می کنیم
مریم
14 آبان 93 21:46
راستی یادم رفت بپرسم , کی ایشاالله؟؟؟!!!
نیلی
پاسخ
راستش مریم جون اون اوایل فکر می کردم دو تا پشت هم.ولی حالا به این نتیجه رسیدم که دو تا پشت هم یه تصمیم احساسی.چون بچه های ما هنوز خیلی کوچیک هستن و نیاز به مراقبت دارن.حاملگی و ویار و ...باعث میشه نتونیم بهشون خیلی برسیم.من تصمیم گرفتم تا ایشالله کاملیا پوشکش رو بگیرم و بتونم بسپرم به پدرش ،دست نگه دارم.
مریم
18 آبان 93 15:44
منم الان اصلا..... فقط میگم بد جور تو فکرمه! من خودم میگم بعد سه سالگیش ایشاالله. اما عایا تا اون موقع می تونم صبر کنم؟؟؟
mamanemim
20 آبان 93 0:21
من به این مامان ها می گم شجاع.... واقعا این دوره زمونه آوردن دومی جسارتی م خواد که من یکی ندارم... دست و جیغ و هورا برای شما
مامان سها و سارا
27 آذر 93 13:20
عالیه داشتنش ... شک نکن ... خیلی سخته ها ممکنه خیلی خسته بشی اما به همه سختی ها می ارزه ...
نیلی
پاسخ
حرف هات دلگرمم می کنه.عزیزم من دیگه تصمیم قطعی رو گرفتم.دومی رو با تمام وجودم می خوام
maman zahra
30 فروردین 94 10:00
چه تصمیم عالی گرفتی عزیزم تو به منم با اینکه اولیم هنوز تو دلمه جرات دادی. ایشااله منم بعد از گرفتن از شیرش اقدام میکنم.آخه من سه تا نعمت میخوام