كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

خدایا شکرت

1393/7/14 9:34
نویسنده : نیلی
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی  از پله های محضر  عقد با شور شوق روز 27 بهمن 1387 پایین می اومدیم ، بعد سه سال سختی و دوری از عشقم ، فکر میکردم اینجا نقطه اوج زندگیم . اصلا  فکر روزهای بهتر رو هم نمی کردم.

اما کاملیا گل قشنگم من با تو هر لحظه عاشق می شم.هر لحظه زندگیم سرشار می شه از شور و شعف و شادی.........در آغوشت می گیرم و می بوسمت و  فشارت می دم و ....دلم برای همه این روزها که می گذره تنگ می شه برای لحظه لحظه اش............. 

پسندها (2)

نظرات (7)

فروشگاه دایانا
14 مهر 93 9:47
خدا رو شکر. هزار ماشالله. الهی همیشه شاد و سلامت باشید و کاملیا گلتون هم 120 ساله بشه و همیشه شادیش رو ببینید. خواند و نوشتن و مدرسه رفتن و کنکور و دانشگاه و ازدواج و به به نوه هم که می گن مغز بادومه. خلاصه همه اش خوبی براتون آرزو دارم. به سایت من هم سر بزنید و از صفحاتش بازدید کنید شاید از چیزی خوشتون بیاد. آموزشی هامون خوبه. بالا بالا هم داریم. بالابالا بالا... خودم از تبلیغ تلویزیونیش بیزارم! خیلی مسخره است. منتظر حضور سبزتان هستم
زهرا
14 مهر 93 10:34
خوشبحالت نيلي جون انقد دلم ميخواد يه روز دخترمو محكم بغل كنمو ببوسم واقعا لذت بخشه. ايشالا هيچوقت حتي يه لحظه از عشقت دور نباشي و هميشه احساس خوشبختي كني عزيزم. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين
صبا
14 مهر 93 12:41
سلام جدی عاشق و معشوق بودین؟
صبا
15 مهر 93 13:13
الهی چه خوب خجالت نداشت که ملی خندیدم پس کاملیا ثمره عشقه الهی....[
نیلی
پاسخ
صبا
15 مهر 93 13:21
برا سئوالت وبلاگ ندارم نیلی جان ولی مینویسم
مامان سها و نی نی کوچولو
16 مهر 93 11:18
همیشه شاد باشی و عاشق دوست خوبم
صبا
20 مهر 93 13:45
واقعا دلم میخواد دختری داشته باشم یا پسر مثلا مالع خودم باشه ماله خوده خوده خودم از وجود خودم روزی صدبار ببوسمش و صداش کنم دخترمممممممممممممم عاشق این حس مالکیتم بشینم باهاش بازی کنم قاشق قاشق غذا دهنش بزارم براش مادری کنم حزف بزنه دلم ضعف بره برا حرف زدن غلط غلوطش و قربون صدقه اش برم خدا رو خیلی شکر کنید خدا به شما خیلی نزدیک تره که بین شما و آرزوهاتون با ما و آرزوهاتون اینقدر فرق گذاشته