كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

وقتش نشده؟

1393/7/10 10:07
نویسنده : نیلی
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

کاملیا ، گل قشنگم

فکر نمی کنی وقتش شده که دیگه شبا برای شیر بیدار نشی؟

فکر نمی کنی دندونات خراب میشه؟

فکر نمی کنی مامان خسته می شه؟

مامان هم می خواد بخوابه تا صبح سر حال باشه؟

اصلا تو فکر مامان هم هستی؟

دیشب خیلی خسته ام کردی.از امشب تمرین ترک شیر شبانه داریم.

خدایا مثل همیشه کمکم کن

خدایا این مرحله هم طی بشه.

دوستان گلم اگه راهکاردارین برای ترک شیر شبانه.لطفا کمک کنید.

پسندها (3)

نظرات (6)

زهرا
10 مهر 93 10:29
سلام عزيزم. والا نيلي جون زمان ما بچه ها خيلي راحت گول ميخوردن, مثلا مامانا چسب ميزدن سر سينه ميگفتن اوف شده, اما مگه حالا با اين چيزا بچه ها گول ميخورن؟! يا يه مدل نميدونم كرم بود يا لاك بود مخصوص برا ترك شير دهي كه تلخ مزه بود ميزدن ناخودآگاه بچه از مزه شير زده ميشه فكر ميكنم تو داروخانه باشه شنيدم البته خوب تجربه كه ندارممطمئنم تو داروخانه يه چيزي هس برا اين كار قديم بيچاره ها فلفل ميزدن خودشونم عذاب ميكشيدن! ايشالا كه اين مرحله رو هم به راحتي پشت سر ميذاري عزيزم نگران نباش
نیلی
پاسخ
عزیزم من که نمی خوام کلا ترکش بدم . فقط می خوام شب ها دیگه بهش شیر ندم. بازم ممنون عزیزم
مامان سها و نی نی کوچولو
11 مهر 93 8:25
سلام گلم ایشالا این مرحله رو هم با موفقیت طی می کنه گل قشنگ ... روش درستیه اینکه بخوای تمرینش بدی یکم سختی داره ولی کم کم عادت می کنه فقط آخر شب قبل از خواب حتما بهش شیر بده هم کلسیم شیر یه جورایی خواب آوره م باعث می شه راحت بهوابه و هم قند خونش نمی افته ... نگران نباش این نیز بگذرد
نیلی
پاسخ
یه چند شبی بهتر شده.مواقعی که می دونم بی دلیل نق می زنه بهش شیر نمی دم اونم نق می زنه و می خوابه.ولی دوبارش رو می خوره.برای شروع بد نیست
مریم
13 مهر 93 15:41
گناه داره توروخدا! البته حق داری, خسته ای. هم کار بیرون هم خونه و .... ولی تحمل کن. زود می گذره مث همین یک سالی که زود گذشت. مادر بودن این سختی ها رو داره دیگه
نیلی
پاسخ
مریم جون من که نمی خوام کامل از شیر بگیرمش.فقط می خوام شیر شبانه رو قطع کنم.کاری که باید تو سه یا چهار ماهگی اش انجام می شد طبق نظر دکترها.آخه دندوناش هم خراب می کنه.
صبا
13 مهر 93 15:47
سلام از خواهرم پرسیدم براتون دوتا بچه داره گفتن باید شبها حسابی سیرش کنید با غذا حتی اگه بازیگوشی میکنه باز هم حوصله کنید و با غذا سیرش کنید
نیلی
پاسخ
عزیزم چند شب بهتر شده.دیگه با هر نقی بهش شیر نمی دم.خیلی از نق ها بدون دلیل و بعدش می خوابه.نظر خواهرت رو هم اجرا کردم.درست می گه سیرش کنی کمتر بهانه شیر می گیره..ممنون از خواهر گلت
مامانی
14 مهر 93 9:34
سلام گلم تجربه من زیاد نیست،ولی اون چیزی که در مورد دختر خودم جواب داد سیرکردنش قبل از خواب بود یعنی شده یک ساعت شبها باهاش بازی میکنم تا شامش رو کامل بخوره، و شب راحت بخوابه این روند رو باید شروع کنی، چون کم کم به مرحله ای میرسین که نه شیر شما براش کافیه و نه سیرش میکنه، و اینطوری هم شما کلافه و اذیت میشی هم دختر گلت البته علاوه بر سیر، سیرآب هم باید بشه، من گاهی توی شب که میبینم کوثر زیاد غلت میزنه خودم بلند میشم براش شیر میارم، تا تشنگیش رفع بشه اینطوری گاهی شب تا صبح اصلا شیر نمیخوره این تجربه من بود، امیدوارم به کارت بخوره
نیلی
پاسخ
ممنون عزیزم.حتما به توصیه هات عمل می کنم دوستم
صبا
14 مهر 93 12:43
زنده باشی به امید خواب راحت وسیر خواب شدنتون در نتیجه انرژی بیشتر و برا خدمات بیشتر باز در روز !