كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

پنجشنبه های دوست داشتنی

1393/4/12 9:55
نویسنده : نیلی
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 10 صبح پنجشنبه است.من به اندازه یکسال کار لیست کردم تا بعد از ظهر انجام بدم.

لباس ها رو بشورم،ملحفه هارو بشورم،جارو بکشم،فرش شو،کابینت ها مرتب بشه،برای ناهار فردا فکری کنم، به خودم برسم...........

انگار انرژی ام هزار برابر میشه.خودم رو آماده می کنم برای اینکه فردا صبح که تو آغوش من بیدار می شی همه چی مرتب باشه و فقط با هم بازی کنیم و خوش بگذرونیم.

2 ساعت دیگه تو بغلمی و تا شنبه صبح با هم می مونیم.

چقدر دلم برات تنگ شده.

دوستت دارم

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان روشا
12 تیر 93 12:29
سلام 5شنبه تون به خیر ان شالله به همه کارها با شادی و سلامتی برسید دختر گلمون بهتر شد خدارو شکر چقدر کامل توضیح دادید بیماری رو ممنون ان شالله همه اش از شادی و سلامتی بنویسید در پناه خدا
نیلی
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا
12 تیر 93 12:51
ايشالا خدا اين روزاي خوش رو هيچوقت ازتون نگيره, اميدوارم هميشه خوش باشين و خوشبخت
مامان و باباي محمدباقر
14 تیر 93 12:09
سلام وبلاگت جالب بود... شیوه نگارشش قشنگه... منو یاد دفتر خاطراتم میندازه... به وب ما هم سر بزن! موفق باشی
نیلی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سها و نی نی کوچولو
14 تیر 93 18:00
به افتخار همه لحظه هایی که با همیم ...
نیلی
پاسخ