كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

اندر فضائل اسباب بازی مارکدار

1393/4/7 9:38
نویسنده : نیلی
834 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی برای دخملی یه اسباب بازی مارکدار بخری دلت می خواد که دخملی بچسبه بهش و مدت ها باهاش بازی کنه.

اما مایوسانه می بینی که بعد چند دقیقه اسباب بازی به گوشه ای پرت شده و دخترک چسبیده به در قابلمه ، قوطی خالی سرلاک ، کش شلوار ، در جعبه گوش پاک کن..........عصبانی

با خودم فکر می کنم چیزی رو از دست ندادم اگه تو کودکیم برام اسباب بازی نخریدن ، چیزی رو از دست ندادم اگه تو کودکیم با قوطی خالی شیر خشک و قاشق دارو و سنگ و چوب و برگ درخت و لاستیک کهنه بازی کردم.خندونک

 

خودم اسباب بازی رو ور می دارم و باهاش بازی می کنم.................چشمک

پسندها (5)

نظرات (3)

زهرا
9 تیر 93 14:19
خيلي شيرين نوشتي خوشم امد. كلي خنديدم
نیلی
پاسخ
مامان سها و نی نی کوچولو
10 تیر 93 18:11
"با خودم فکر می کنم چیزی رو از دست ندادم اگه تو کودکیم برام اسباب بازی نخریدن ، چیزی رو از دست ندادم اگه تو کودکیم با قوطی خالی شیر خشک و قاشق دارو و سنگ و چوب و برگ درخت و لاستیک کهنه بازی کردم." خیلی به دلم نشست ... عالی عزیزم عالی
نیلی
پاسخ
صبا
16 تیر 93 0:29
خدا بگم چیکارت نکنه بچه ات عشقه خاله و خاله بازیه نه عروسک بازی ! بشین عروسک بازی کن حالا ! روزت خوش !
نیلی
پاسخ
کجا بودی صبا جون خیلی نگرانت بودم من همیشه به یادتم و برات دعا می کنم