كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

سال نو مبارک

1391/1/30 17:05
نویسنده : نیلی
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای مامان

ببخشد دیر اومدم اینجا

اونقدر این مدت اتفاق های جورواجور افتاد که نمی دونم از کجاتعریف کنم.

26 اسفند رفتم شمال ، تو راه خیلی خسته شدم و 28 اسفند با خاله مرجان رفتم سونوی ان تی و خدا رو شکر همه چی مرتب بود.

روز اول عید تولد بابا رو جشن گرفتیم  و بابا 5 فروردین رفت لار و من تنها شدم............niniweblog.com

بعد از سیزده بدر که برگشتم خونه زیر شکمم شروع کرد به درد و تا فرداش صبر کردم دلم نمیخواست برم دکتر چون 16 فرودین پرواز داشتم اما بالاخره غروب 14 رفت دکتر و دکتر برام آزمایش ادراری نوشت و عفونت داشتم.......2 روز بستری بودم و چقدر سخت گذشت.صبح روز 16 مرخص شدم و هنوز آنتی بیوتیک مصرف می کنم.

خلاصه این مدت اتفاق های جور واجور زیاد افتاد که بخشیش رو سانسور کردم.

خدا کنه صحیح و سالم بیاین تو بغلم

دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علی خوشتیپ
20 فروردین 91 9:58
خدا حفظشون کنه براتون.جنسیتشون هنوز معلوم نیست؟نه؟
مسافران آسمانی
20 فروردین 91 10:16
الهییییییییییییییییی...من عاشق بچه های دوقلو هستم... انشاالله به سلامتی به دنیا بیان و تو بغل مامانی آروم بگیرن... به ما هم سر بزنید...
نانازيا
20 فروردین 91 10:34
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
سارا91
20 فروردین 91 14:12
سلام نيلي جون خوبي عزيزم ؟ سال نوت مبارك ايشاله كه هيچ وقت هيچ اتفاقي براي ني نيات نميوفته و صحيح و سالم ميان تو بغلت عزيزمممممممممممممممم بوس بوس