كامليا،گل قشنگمكامليا،گل قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مادر بودن را مشق مي كنم

مشهد ....

1393/3/1 8:43
نویسنده : نیلی
1,428 بازدید
اشتراک گذاری

كامليا تو آغوشم آرام گرفته بود و من آروم تو شبستان حرم مطهر راه مي رفتم و با آقا نجوا مي كردم؛

آقا يادته دفعه قبلي كه اومدم چقدر دلشكسته بودم ،چقدر تو حرمت گريه كردم،چقدر بهت التماس كردم،چقدر باديدن هر مادري كه نوزادش بغلش بود حسرت خوردم....

حالا من برگشتم ،دخترم تو بغلم،آوردم پابوست...

ديگه چي مي تونم ازت بخوام،يعني تا چه حد مي تونم خود خواه باشم....

 

يا امام رضا من براي زني كه با آغوش خالي اومده حرمت دعا مي كنم...

يا امام رضا من براي تمام بيماراني كه اومدن حرمت دعا مي كنم...

من براي دختران پاكي كه اومدن حرمت دعا مي كنم...

 

من براي دوستانم دعا مي كنم

من براي خانواده ام،مادرم،پدرم،خواهران نازنينم دعا مي كنم

....

هتل پرديسان،مشهد مقدس

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان سها و نی نی کوچولو
1 خرداد 93 9:09
سلام عزیزم از دیدن وبلاگت خوشحال شدیم افتخار دوستی میدین به ما؟ http://happyfamily.niniweblog.com/ http://dokhmalebabaei.blogfa.com/
نیلی
پاسخ
با کمال میل عزیزم
زهرا
20 خرداد 93 12:43
سلام نيلي جون. خوبي خانمي؟ كامليا جون خوبه؟ چرا اصلا بهم سر نميزني؟!درسته يه كم دير شده اما زيارتت قبول منم رفتم از امام رضا يه دختر سالم و صالح هديه خواستم كه بعد ببريمش پابوسش. برا منم دعا كن لطفا
نیلی
پاسخ
عزیزم ایشالله خیلی زود بچه ات رو بغل کنی و ببری پابوس آقا. حتما سر می زنم
soheila
25 مرداد 93 15:46
سلام نیلی جون من از مشهد هستم وبلاگتون رو دنبال میکنم من دانشجو و کارمند هتل پردیسان هستم حتما وقتی اومدین تابلو دانشکده هتلداری و گردشگری رو دیدین. امیدوارم از هتل و کادر هتل راضی بوده باشید. امیدوارم مجددا به شهر ما سفر کنید و بتونم شما و این دختر طلا رو ببینم خوشحال میشم در سفر بهدی اگر همین هتل بودید ببینمتون البته از اطلاع قبلی فراموش نکنید
نیلی
پاسخ
کاش گفته بودی اونجا می دیدمت....واقعا هتل عالی بود همه چیزش.صبحانه و خدمات و آرامش و پرسنل و تمیزی ...فقط ایرادی که من بهش می تونم بگیرم اینکه رستوران تو هتل غذاهاش خوب نبود و خیلی گرون بود به نسبت بیرون. حتما سر بزن و نظر بذاری خوشحال می شم